• 15-09-2009, 05:43:01
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Forum saati ile mi 20.00 yoksa Turkiye saati ile mi? ebay gibi olacak desenize son dakikalari
  • 15-09-2009, 11:49:42
    #11
    güzel domainmiş bu akşam 8de bitiyor hayırlı satışlar
  • 15-09-2009, 20:01:46
    #12
    Hayirlisi olsun alan arkadasa...
  • 15-09-2009, 20:01:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Saat 20:00 Domain Bende Kalmisdir .
  • 15-09-2009, 20:17:32
    #14
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Hayırlı olsun. Güzel domainmiş.
  • 15-09-2009, 20:55:34
    #15
    onelan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saat 20:00 Domain Bende Kalmisdir .
    Evet domaini siz kazandınız. Pm atıyorum şimdi.