• 12-09-2009, 19:04:56
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bendemi domaın
  • 12-09-2009, 19:05:50
    #11
    fableturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendemi domaın
    utangaç'da beklşiyorum atmassa sana kalıcak

    4 msj sonra diğeri verilecek
  • 12-09-2009, 19:14:34
    #12
    bende istiyorum
  • 12-09-2009, 19:15:03
    #13
    Varmı?
  • 12-09-2009, 20:27:54
    #14
    Currentr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende istiyorum
    pm attım
  • 12-09-2009, 20:37:32
    #15
    17ghzi 3 gün önce ben ücretsiz vermiştim yaw haha
  • 12-09-2009, 20:45:16
    #16
    Edit: yanlış post:S 16 olmuş
  • 12-09-2009, 21:00:10
    #17
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17ghzi 3 gün önce ben ücretsiz vermiştim yaw haha
    şans


    ilk isim tescil hesabını atana domaini vericem
  • 12-09-2009, 23:25:08
    #18
    Saglık olsun