1 TL Resim Domaini
13
●648
- 09-09-2009, 02:18:24arkadasim ne oldu benim domain??
parani gonderdim..
----------------------
Arkadasim ödemen yapıldı dün sana haberde verdim transferi neden yapmıyorsun? online oldun cevap bile vermedin? durum nedir??? yazalı 2 gün geçti cevap bile dogru düzgün yok.
-----------------------
e iyide artik transferi yapsan yani kac gün oldu??
----------------------
2 gün sonra gelen cevap..
Daha parayı almaya gitmedim(Köyde oturuyorum o yüzden.
-----------------------
Verilen cevap:
ne kadar bekletmeyi düşünüyorsun daha 10 liraya bana kalmış domain alt tarafı. madem evden çıkıp gitmiyorsun kaç gündür bir cevaptamı yazamıyorsun?
Cevap bekleniyor... cuma ya kadar bekleyip olumsuz itrade hakkımı yukarıdaki yazılar ile kullanacağım...
---------------------
Bu mailden sonraki 2 mail ile domain transferi gerçekleşmiştir.