• 18-08-2009, 14:43:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bu ay sedo kazançları hesabına yatan oldu mu? Bende hala bir gelişme yok?
  • 25-08-2009, 09:58:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Bu ay sedo kazançları hesabına yatan oldu mu? Bende hala bir gelişme yok?
    aynen bende bir gelişme yok bekliyorumm halaa..
  • 26-08-2009, 16:33:53
    #3
    Bizim paraların üstüne yattı heralde sedo hala ödemedi.
  • 12-09-2009, 00:18:44
    #4
    Sedo ödemeleri işlemde ağustos ayının..
  • 12-09-2009, 01:45:29
    #5
    bana 9 eylül tarihinde yattı, bir sorun yok
  • 12-09-2009, 01:48:11
    #6
    mukanfixor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana 9 eylül tarihinde yattı, bir sorun yok
    Benim hesaba yatmadı sanırım pazartesi yatacak artık..