r10 yönetimi öneri!
9
●668
- 23-01-2025, 21:25:24Açık artırma konuları açılırken bir saat seçme özelliği eklenirse, hangi açık artırmanın bitip bitmediği daha kolay anlaşılabilir. Çoğu zaman, açık artırma sona erdiğinde satıcı, beğenmediği teklif varsa konuyu kapatmak yerine yeni teklifler gelir diye bekliyor. Bu sadece bir öneri, yorumlara açıktır.
- 23-01-2025, 21:28:28öyle bir şey yapamaz. Hocam açık arttırma bitiş şartları gerçekleştiyse kimde kaldıysa vermek zorunda.SAVIOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2025, 21:28:34Açık Arttırma bitiş süresi zorunlu diye biliyorum hocam zaten Son Teklif +12 saat gibi
- 23-01-2025, 21:31:56Kendini bilen bir alıcı ve satıcı yaptığı şeyi takip eder; düzenli-disiplinli hareket eder.
Kurallara hakim ve titizlikle hareket eden biri haksızlığa uğramaz, hakkında şikayet konusu olmaz.
Ben mesela açık artırmalara teklif verdiğimde, bir sekmede sonucu takip ediyorum. Karadüzen "pm gelir mi" şeklinde hareket etmiyorum.
Kendim bir açık artırma açarsam da kurallara göre belirlenmiş sürede, ivedilikle işlem yaparım. Borcu olunca uyuyamayan biriyim.
- 23-01-2025, 21:32:15Konu açarken bir geri sayım bölümü olsa ve satıcı, açık artırmanın kaç saat süreceğini seçebilse, süreç daha düzenli olur. Bu sayede açık artırma süresi dolduğunda otomatik olarak kapanır ve yönetim de tek tek konuları kapatmakla uğraşmak zorunda kalmaz.
- 23-01-2025, 21:39:02bitiş sağlandığında son kazanan ve konu sahibine bildirim giderse daha güzel olur.SAVIOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2025, 21:41:13Üyeliği durdurulduAçık arttırma süresini otomatik seçecek süre dolduğunda konu otomatik kapanacak bu kadar basit
- 23-01-2025, 21:45:20Süre manuel seçilebilir Max 48 saat olacak şekildeCodeCrafter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan gidin misal bakın açık arttırma konularına satıcı 12 saat sonra açık arttırma bitecek yazmış bunu yazdığı tarih 20.01.2025 bunların önüne geçilmesi daha güzel olur 51tl domaini satmamak için açık bırakıyorlar ve bu sürekli olarak devam ediyor.