• 15-01-2025, 23:43:48
    #1
    10 ortak olarak kişi başı 1 m ile domaine ortak olunsa bu domain kısa sürede güzel bir proje ile 10 kişinin verdiği parayı amorti eder mi sizce ?

    Domain sahibi herhangi bir indirim yapmayı düşünmüyor , domaini 1 yıldır takipteyim
  • 15-01-2025, 23:46:00
    #2
    Kurumsal PLUS
    Domainin sahibi bu değilki forumda birisi 5k dolar ve üstü tekliflere açıktı en son yanlış hatırlamıyorsam.
  • 15-01-2025, 23:47:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Atatürk’ü çok severim ama olaya gerçekçi yaklaşmak gerekirse amorti etmez hocam, sadece bir domain o parayı amorti ettirmez. Projeye bağlı, proje de amorti ettirebilecek bir proje ise illa o domaine gerek duymaz.
  • 15-01-2025, 23:47:48
    #4
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    sanmam hocam çıkartacağını düşünmüyorum. aynı projeyi farklı benzer alan adı veya uzantısı ile de yapabilirsiniz. alan adı ile alakalı ürün satışı yapılsa dahi tutması zor
  • 15-01-2025, 23:48:21
    #5
    Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domainin sahibi bu değilki forumda birisi 5k dolar ve üstü tekliflere açıktı en son yanlış hatırlamıyorsam.
    domain bir facebook grubuna yönlendirilmiş grup sahibi de bu arkadaş, geçen sene sorduğumda sahibi benim demişti şuan da da böyle yazdığına göre budur
    ayrıca 5 k dolara değil 10 k dolara verirse su dakka alırım
  • 15-01-2025, 23:48:55
    #6
    Kurumsal PLUS
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain bir facebook grubuna yönlendirilmiş grup sahibi de bu arkadaş, geçen sene sorduğumda sahibi benim demişti şuan da da böyle yazdığına göre budur
    ayrıca 5 k dolara değil 10 k dolara verirse su dakka alırım

    Ataturk.co verelim
  • 15-01-2025, 23:49:21
    #7
    Envicti ile Güvenle Barın
    300k dolar değil 10k dolar bile zor eder. Atatürk'ü severiz evet ama dijital ortamda bu parayı amorti etmek için isim önemli değil proje önemli.
  • 15-01-2025, 23:51:36
    #8
    Play Console & Cloud 🌠
    Paha biçilmez bir domain..
  • 15-01-2025, 23:53:03
    #9
    Türk kullanıcılar, yalnızca domaine bu kadar parayı vermezler diye düşünüyorum. Yabancılar da neden versin zaten, onlar için herhangi bir albenisi yok.