• 30-07-2009, 18:15:38
    #1
    Arttırmaya girdim kazandım.Ücreti yolladım.Sedo panelimde domain transfer edilmiştir yazılmasına rağmen domain halen sedo üzerinde.Telefonla konuştum moniker hesabınıza push yaptık gelecek dediler.Fakat monikerde push yapıldığı anda domain aynı anda geliyor.Sanki domainin üstüne yatılıyormuş hissine kapıldım.Telefon açtım e-posta attım.Sizce daha ne yapayım?
  • 30-07-2009, 21:28:50
    #2
    SAbır sabır
  • 31-07-2009, 05:12:48
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1hafta 10gün sürüyor ben 2'domain aldım sedodan sedodan yanlış olmaz acele etme.
  • 31-07-2009, 10:13:29
    #4
    sedo cok saglamdır. bu aralar para ve domain transferleri biraz yavas işliyor. sanırım calısanların cogu tatilde
  • 31-07-2009, 16:42:12
    #5
    Panelde domain transferi tamamlandı yazdığı için konuyu açtım.Domain transfer bölümü çok ağır işliyor.
  • 31-07-2009, 21:04:43
    #6
    mailinde spam kutusuna bak. moniker'da oluyor mu bilmiyorum ama godaddy'de onaylaman gerekiyor domainin senin paneline gelmesi için. onay maili göndermiş olabilirler ama o mail spam kutuna gelmişse göremeyebilirsin
  • 01-08-2009, 01:08:43
    #7
    Artık başka yere transfer edeceğim.Auth code bekliyorum.Bakalım ptesi günü gönderecekler mi?