Reg2c.com Domainler Çok Ucuz Ama ..
16
●2.857
- 29-07-2009, 15:42:21Arakadaşlar ben buradan 2-3 domain tescilledim, bizzat kullandım, yorumumu ona göre yaptım!
Bikere firmanın güvenilir olup olmadığını kimse tartışamaz, eğer ki bu firmanın dolandırıcılığını gördüyseniz öyle gelin karşıma..
Güvenilirlikle hizmet kalitesini karıştırmayın..
%100 Güvenli ama kaliteli olmayabilir (size göre)
Adamlar bırakın Türkiye yi, dünyanın sayılı domain firmalarından..
Kaynak istiyosanız webhosting.info ya bi bakın..
türkiyenin ençok domain tescil edilen firmalarından biri (belkide birincisi)
ayrıca çok büyük bir firma, şayet hiç bilmeyen biri tv reklamlarını takip ediyosa boy boy reklamları görebilir..
bugun hangi domain firması tv ye reklam verebiliyor?
Sonsöz: Ben bu firmayı savunmam ama en güvenli firmalardan biri..Bikez daha soyluyorum, hizmeti kotu olabilir ama ben hiçbir sorunla karşılaşmadım..sadece sevmediğim bir yonu var, oda park sayfası, yonlendirme vs. için ek ücret talep ediyor..onun dışında sadece alım-satım için domain reglicek olanlar varsa güvenilirliğini hiç düşünmesin..
güvenilir olmayan bir firma webhosting.info listesine giremez.. - 29-07-2009, 15:45:57ayrıca türkiyede şuana kadar kullandıgım ve bizzat ofislerini ziyaret ettiğim , hiçbir sorunla karşılaşmadığım tek firma var oda natro.com! fiyatta güzel, park sayfası, yonlendirme, blog, hazır web şablonları vs. birçok şey ücretsiz..
markum.net ide gidip yerinde gordum, onlarlada hiçbir problem yaşamadım ama onların tek sorunu var oda dns güncellemesi 48 saate kadar sürebiliyor.. - 29-07-2009, 15:51:03bunları söyle ama türkticaret deme.attabot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2010, 17:09:10attabot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar esnaflara hangi yollarla kaç paralara domain sattıklarını ,1 site için yılda ne kadar masraf çıkarıp ticaret odası yoluyla aldıklarını , 1 domain yenileme fiyatının Türkiye ortalamasının neden bu kadar üstünde olduğunu , sonrada ok.net gibi bir domaine milyon dolar verecek kadar parayı nerden bulduklarını da araştır öyle gel
ben çok yandım eller yanmasın. Bence hiç bulaşma