• 14-07-2009, 15:50:32
    #1
    Arkadaşlar sedo.com a üye oldum ama onaylanma işlemi nasıl oluyor anlamadım?
    Fax'mı çekeceğiz .pdf deki dosyayı ?
  • 14-07-2009, 15:51:54
    #2
    Sanırım evet
  • 14-07-2009, 15:58:26
    #3
    PDF'deki dosyayı doldurup imzalayıp fax çekin 2 güne kadar onaylarlar...

    Aksi taktirde işlem yapamazsınız çünkü verified olmazsınız.
  • 14-07-2009, 16:03:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba üyelik sırasında verilen dosyayı imzalayıp ya faxlayacaksınız yada fotoğrafını çekip mail atacaksınız.
  • 14-07-2009, 16:04:11
    #5
    ben telefon ile onaylatmıştım sedodan gelen onay kodunu girmiştim sanırım tam hatırlamıyorum.
  • 14-07-2009, 16:09:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Payidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben telefon ile onaylatmıştım sedodan gelen onay kodunu girmiştim sanırım tam hatırlamıyorum.
    artık telefon kapandı
  • 14-07-2009, 16:27:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    üye olamaz iseniz pm atın
  • 14-07-2009, 16:49:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ben kaydolurken hiç öyle birşey yapmadım. bu onaylama işlemi ne zaman yapılıyor? para çekme esnasında mı?
  • 14-07-2009, 17:23:12
    #9
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    PDF'deki dosyayı doldurmanız lazım. daha sonra fax cekeceksiniz Onlarda birkaç güne kadar onaylarlar.
    diğer türlü onaylı olmadığınızdan işlemlere izin vermeyebilir.