• 13-07-2009, 17:15:11
    #10
    SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain bana kalmış. msn adresinizi pm olarak atarsanız sevinirim.

    Hocam şuan tatildeyim, dönüşte msn adresimi pm olarak yollarım..

    Ödemeyi aldıktan sonra domaini panelinize yollarım..
  • 16-07-2009, 12:33:46
    #11
    cyber_devill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan tatildeyim, dönüşte msn adresimi pm olarak yollarım..
    Ödemeyi aldıktan sonra domaini panelinize yollarım..
    Peki hocam, bekliyorum.