• 06-07-2009, 02:52:42
    #10
    yigitha sizinki gene iyiymiş 3 harf olmayan ve okadar para etmesi imkansız domainlerin fiyatlarını sorunca 5.000 üstü kapı açılıyor bende onu anlamıyorum,

    mevsimselliğimi kaldı @varyemez insanlar domain reglemenin ne olduğunu öğrenmişse, 22:00 de domain alıp 22:05de marifetmiş gibi 'taze taze' konu açmamayıda bilmeli diye düşünüyorum,

    iyice digitalpoint olma yolundayız umarım bu durumu aşarız, bu yuzden burası harici sadece dn de takılıyorum
  • 06-07-2009, 19:34:09
    #11
    Ben neden kaçtım zannediyorsunuz?
  • 06-07-2009, 19:48:58
    #12
    domainciler isyana gelmiş
  • 06-07-2009, 22:27:14
    #13
    bu konu tam da sektörün damarına basmış durumda !
  • 06-07-2009, 22:36:07
    #14
    suyu çıkmayan herhangi bi iş gösterebilen var mı 5liraya senelik host, 50-100 liraya tasarımlar vs vs.. her sektör böyle bu aralar bende anlamakta zorluk çekiyorum valla..
  • 07-07-2009, 00:43:05
    #15
    iki domain regleyen ben domainciyim diyorsa sektor nakaft