mevsimselliğimi kaldı @varyemez
insanlar domain reglemenin ne olduğunu öğrenmişse, 22:00 de domain alıp 22:05de marifetmiş gibi 'taze taze' konu açmamayıda bilmeli diye düşünüyorum,iyice digitalpoint olma yolundayız umarım bu durumu aşarız, bu yuzden burası harici sadece dn de takılıyorum
