• 30-06-2009, 23:39:59
    #10
    net i alabilirmiyim. eger doluysa org hocam
  • 30-06-2009, 23:42:46
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tv yi alabilirmiyim hocam.
  • 30-06-2009, 23:48:59
    #12
    webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım.teşekkürler.
    Transfer işlemi gerçekleşmiştir
  • 30-06-2009, 23:49:23
    #13
    teşekkürler. şipşak hesabımda
  • 30-06-2009, 23:49:36
    #14
    specter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tv yi alabilirmiyim hocam.

    isimtescil bilgilerinizi alayım lütfen
  • 30-06-2009, 23:53:23
    #15
    ZoOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isimtescil bilgilerinizi alayım lütfen
    P.m gönderdim.
  • 30-06-2009, 23:54:41
    #16
    specter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    P.m gönderdim.
    Hayırlı olsun
  • 30-06-2009, 23:57:48
    #17
    ZoOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Teşekkürler. Panelde.
  • 01-07-2009, 01:06:00
    #18
    Bende .org yi Almak İstiyorum pm Gönderildi