Natro hakkında forumda birçok konu arada geçiyordu ama beğenenler beğenmeyenler vs. Bende müşterileri olarak başıma gelmez demiştim ama geldi. Açıkçası aklımın bir kenarından da geçiyordu bu durum. Şöyle ki @webtasarimofisi; nin buradaki boşa düşen domainlerdeb birisini almayı düşünüyordum. Daha önce Natro da com uzantısı uygun fiyatta idi acana aynı fiyatta devam ediyor mu diye fiyat ekranının sonuna kadar geldim. Tabi fiyat 300 üzeri olduğundan başka bir domain firmasında reg etmek istedim ki domain natrohost tarafından satın alındığını gördüm. Şimdi diyeceksiniz ki olabilir, olabilir de bu kadar tesadüf olamaz diye düşünüyorum. Bunu firmaya sorsam birisi almıştır diyecektir ama pek de inanasım gelmiyor. Hani denilir ya çok iyi domainleri bunun gibi firmalar hemen satın alıyor. Muhtemelen almayı düşündüğüm domain çok iyi domain olduğundan firmanın havuzuna düşüp alınması gereken domain olarak kayıt edilmiş diye aklımdan geçmiyor değil.
Sonuç olarak domain gitti. Ama şuan içim içimi yiyor ki elimden gelse yada birşey çıkacağını bilsem gidip suç duyurusunda bulunasım geliyor. Yada domainin marka tescilini alayım hiçbirşey yapamasınlar
Sizi yorumunuz ne olur?
