• 26-12-2005, 00:51:38
    #1
    büyük bi şevkle almıştım bu domaini ama sagolsun mü-yap bi yasa cıkardı bana mail gelmeden kapattim siteyi.. pr'si 2 gunluk hitti 1ay oncesine kadar 700,800lerde idi.. satmayı düşünüyorum almak isteyen iletişime geçsin benimle..
  • 26-12-2005, 17:09:50
    #2
    www.SatlikDomain.com dan siteni satabilirsin

    Hayırlı satışlar.