• 24-06-2009, 12:18:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar isimtescilden bugün hatırlatma geldi domaininizin süresi dolmak üzere diye.. tescil ettirdiğimden beri kullanmak nasip olmadı.. 26.06.2009 tarihinde domainin süresi doluyor... domaini değerlendiririm diyen arkadaş varsa ilk isteyenin isimtescil hesabına hemen transfer edeceğim..
  • 24-06-2009, 12:56:06
    #2
    Alayım hocam
  • 24-06-2009, 13:01:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alayım hocam
    hayırlı olsun...
  • 24-06-2009, 14:14:45
    #4
    hayırlı olsun... güle güle kullanmanız dileğiyle
  • 24-06-2009, 14:31:36
    #5
    Arkadaş domaini yarın aktarabilecekmiş.
    Bende yarın nete giremeyebilirim, dolayısı ile domaini uzatamam, düşer.
    O yüzden hakkımı başkasına veriyorum. İsteyen başka bi arkadaş alabilir..
  • 25-06-2009, 01:13:19
    #6
    aslında çok güzel efes rehberi anlamına geliyor.