• 20-06-2009, 00:06:40
    #10
    URL-S.INFO, boşsa alabilirim. ben genelde böyle yabancı isimli domainleri yabancı site kurup adsense ile değerlendiriyorum boşada gitmemiş oluyor.

    Costomer Number: 28825431
    Email: diktator-(at)hot.
  • 20-06-2009, 00:10:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    GRANDADDY.INFO boşsa alabilirim
  • 20-06-2009, 00:15:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Hepsinin benzer .ORG uzantılarınıda dağıtacam kısmet olursa.

    Domainleri isteyen arkadaşlar, eski mesajlara bakarsa sevinirim.
    Diğer arkadaşın istediğini yazmayın lütfen, kimse kırılsın istemiyorum ama ilk isteyene vermek en mantıklısı.

    Domainler Godaddy'de kayıtlı, ID ve Mail bırakırsanız özel mesaj yolu ile, en kısa sürede transferleri gerçekleştireceğim.

    Herkese iyi akşamlar / rep veren arkadaslara teşekkürler - geri dönüs yapamıyorum 24 saatlik süre zarfında, yalnış anlaşılma olmasın.

    İyi forumlar - Bol kazanclar.
  • 20-06-2009, 00:25:03
    #13
    Eğer URL-S.INFO başkasına verilmediyse alabilirim.
  • 20-06-2009, 11:46:42
    #14
    Üyeliği durduruldu
    BUYYOURCAR.INFO KchK
    GAME-Z.INFO LordSebbo
    URL-S.INFO Safak_Sebastian
    GRANDADDY.INFO canalintas
    WINDOWS-UPDATE.INFO hope

    Godaddy bilgileri elime ulaşan arkadaşların, domainleri transfer etmeye başladım.
    Sabahtan erkenden bitirelim

    Geriye sadece,
    HOWTOMAKEMONEYWEEKLY.INFO
    HOWTOMAKEMONEYDAILY.INFO


    iki domain kaldı .info'lardan.

    Herkse iyi forumlar
    -Kayra
  • 20-06-2009, 11:49:24
    #15
    hocam BUYYOURCAR.INFO'yu ilk konuda istemiştim panelle ilgili bi sorundan dolayı kaçırmıştık ama KchK nickli arkadaşa verin sorun değil .org domainleri bekleyim bende umarım orglarda iyi bişeyler yakalayabilirz
  • 20-06-2009, 11:50:25
    #16
    hocam kaldıysa 1 tanede ben alabilir miym?
  • 20-06-2009, 11:54:02
    #17
    Üyeliği durduruldu
    2-go.info hocam bende pm atmıştım
  • 20-06-2009, 12:04:23
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Domaini aldım teşekkürler. Rep veremiyorum borcum olsun