• 03-06-2009, 21:22:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    torrentz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iTrader ile rep aynı şey mi
    daha etkili bir yöntem gereksiz - repin yerine daha sert bi karşılık değilmi sizce ?
  • 03-06-2009, 21:25:02
    #11
    By_uuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha etkili bir yöntem gereksiz - repin yerine daha sert bi karşılık değilmi sizce ?
    senin yeni üye olduğun belli oluyo ama bu üyelik fazla durmaz merak etme
  • 03-06-2009, 21:27:36
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Şablona uygun konu açmanız gerekir.

    Mf.Rub sizin sorununuzuda hallettim.