akay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
doğru olan şudur, bana pm atarsın şu domaine şu kdr tekli ediyorum dersin, bende sana olur yada olmaz derim. doğru olanı yapmak istiyorsan böyle yap.
bu konu tekrar gündeme gelmez ve konu amacından sapmazsa sevinirim.

gtr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle