• 13-02-2007, 21:03:06
    #1
    Geçenlerde pr 7 için uzun bir süre kritik yaptım.Daha önce 600 $ a satılmış olan bir pr 7 yi almamıştım.Bu sefer niyeti bozdum alacagım dedim.
    Başıma gelene bakın
  • 13-02-2007, 21:06:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hemen al fiyatını mı vereceksin 3.100 $ ?
  • 13-02-2007, 21:07:57
    #3
    Yok ya nerden çıkardın.
    70 $ text link parası verilmiyor.
    Neden vereyim.
  • 13-02-2007, 21:10:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    pardon "başıma gelene bakın" kısmını es geçmişim ben o fiyata alıcı çıkacağınıda sanmıyorum zaten
  • 13-02-2007, 21:11:21
    #5
    3,100$ degmez bence

    suanda pr7 ama ilerisi için garantisi yok elinde kalma şansı da var.Sen bildigin islere dön bosver bunları
  • 13-02-2007, 21:16:02
    #6
    Kos domain geldi.Halledelim şu işi.Msn deyim
  • 13-02-2007, 21:19:06
    #7
    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bildigin islere dön bosver bunları
    Arkadaşa katılıyorum Desperado sen ne yapar eder düşen bir pr7 araklarsın
    artık boştaki domain başlıklarını dahamı az açıyorsun banamı öyle geldi
  • 13-02-2007, 21:22:05
    #8
    Piyasada yamyam çoğaldı
    Bi çinli var adam zombi gibi.Gece gündüz tarıyor.
    Uyuz işi öğrettim bide haaa.
    Şerefsiz ya.
  • 14-02-2007, 09:07:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    baracuda200 bu adamdan nefret ediyorum :/ Tüm backorderlara sarkıyor :/