• 28-04-2009, 14:57:35
    #1
    Arkadaslar ben Sedoda domain satmak istiyorum.Ilk defa satdigimdan sedoda bir az tecrubesizim.Acaba dolandirilma ihtimali varmisir?Biraz cabuk cevaplarsaniz sevinirim.
  • 28-04-2009, 15:09:45
    #2
    aynı cevabı bende merak ediyorum aslında, umarım biri cevaplar
  • 28-04-2009, 16:14:15
    #3
    sedoda domain satmak %100 güvenlidir. önce alıcı parayı sedo escrow hesabına aktarır.ardından siz domaini sedoya önceden belirlemiş olduğunuz registrar firmasından aktarırsınız. ardından sedo sizin domaini aktardığınızı görüp parayı hesabınıza swift yada seçeneğinize göre paypalla öder.Sedoda iki çeşit satış vardır 1.cisi özel açık arttırmalar (premium) 2.cisi normal açık arttırma. eğer domaininiz teklif almışsa açık arttırmaya çıkarabilirsiniz.
  • 28-04-2009, 17:41:44
    #4
    Evet yigitha güzel anlatmış oldukça güvenlidir. Ayrıca domaininiz sedoya yönlenmiş durumda kaldığı sürede çıkan reklamlardan da gelir elde edebiliyorsunuz banlanmadığınız sürece .
  • 28-04-2009, 18:05:36
    #5
    yigit herseyi anlatmış gerisine gerek yok galiba
  • 29-04-2009, 14:55:38
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ama bir türlü üyeliğimizin sertifikasını onaylıyamıyoruz
  • 29-04-2009, 14:57:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    uFig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama bir türlü üyeliğimizin sertifikasını onaylıyamıyoruz
    gönderilen pdf dosyasını printle, imzala, faxla 3 işlemi yaparsan onaylarlar..
  • 29-04-2009, 15:00:38
    #8
    ben imzalayıp reply yapıyordum, faxmı gerekiyordu
  • 29-04-2009, 15:15:26
    #9
    çıktı alıp print yapıyorsun sonra imzalıyorsun. sonra tekrar scanlayıp imzalı halini bilgisayara atıyorsun pdf olarak sonrada . customer support bölümünden ask a question a basıyorsun.
    alttan dosya yüklemeden pdf ini yukleyip. "This is certification statement signed by me,please certify my account" diyorsun soru sorulcak bölüme. ardından çok geçmez sertifikalı olursun