Registerfly Enom la Anlaşmayı Bitirdi
4
●576
- 11-02-2007, 23:13:49Bu söylediğin sadece kendine bu konuda e-posta gelenler için geçerli, daha ziyade Reg. Fly'ın eski müşterileri için.Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha fazla bilgi için: RegisterFly is NO MORE!
Ayrıca enom tekmeyi falan basmadı, RegFly işe enom ile başladı daha sonra kendi ICANN onaylı registrar olunca enomla çalışmayı bitirme kararı aldı. Yani öküz öldü ortaklık bitti misali. Eposta uyarısı almayanların domainlerini transfer etmeye gerek yok.Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle