• 13-04-2023, 12:28:11
    #1
    Merhaba bir oyun firmasının .org uzantılı domanini alıp satın alma sayfasına yönlendirmiştim. Domain ile ilgili ihtarname geldi, ben domaini alıp kullanmıyorum ama domaini alıp satmakda yasal değilmiş sanırım? Bilgi sahibi olan varmı?
  • 13-04-2023, 12:30:23
    #2
    takipteyim
  • 13-04-2023, 12:30:47
    #3
    @nasirjones;
  • 13-04-2023, 12:31:42
    #4
    Ben de ünlü bir kişinin ismini .com satışa koymuştum. Avukatı firmaya ihtar çekmiş firma da kaldırmıştı. Sonra menajeri ile anlaşıp ona satmıştım.
  • 13-04-2023, 12:32:45
    #5
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bir oyun firmasının .org uzantılı domanini alıp satın alma sayfasına yönlendirmiştim. Domain ile ilgili ihtarname geldi, ben domaini alıp kullanmıyorum ama domaini alıp satmakda yasal değilmiş sanırım? Bilgi sahibi olan varmı?
    Barodan avukat talep et. org alan adları ilk gelen alır ilkesine göre işler. Domaini almak ve kullanmak senin hakkın. Ancak site içeriğinde durum böyle değil.
  • 13-04-2023, 12:34:28
    #6
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, "Steam, Valorant, RIOT." vb. bir marka ise isim haklarını alamazsınız. Hani alırsınız almasına da bundan kâr devşiremezsiniz. "Toggyedekparca, Toggcarcurt.com." domainlerini alan arkadaşlara da yakında bu kağıtlar gitmeye başlayacak. WIOP sürecıne dönüşüp sizden ekstra tazminat falan da istemeden domaini satıştan kaldırın ve hayatınıza bakın. Geçmiş olsun.
  • 13-04-2023, 12:35:36
    #7
    sıkıntılı durum, bana da gelmişti ben direk iptal ettirdim domaini
  • 13-04-2023, 12:37:15
    #8
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Barodan avukat talep et. org alan adları ilk gelen alır ilkesine göre işler. Domaini almak ve kullanmak senin hakkın. Ancak site içeriğinde durum böyle değil.
    Domaini alıp satışa koymam yasalmı peki?
  • 13-04-2023, 12:38:32
    #9
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, "Steam, Valorant, RIOT." vb. bir marka ise isim haklarını alamazsınız. Hani alırsınız almasına da bundan kâr devşiremezsiniz. "Toggyedekparca, Toggcarcurt.com." domainlerini alan arkadaşlara da yakında bu kağıtlar gitmeye başlayacak. WIOP sürecıne dönüşüp sizden ekstra tazminat falan da istemeden domaini satıştan kaldırın ve hayatınıza bakın. Geçmiş olsun.
    Domaini satıştan kaldırdım bunun dışında bir işlem yapmam gerekiyormu? Domaini vermek zorunda değilim sonuçta sadece bu domaine sahip olduğum için sorun yaşarmıyım?