nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, "Steam, Valorant, RIOT." vb. bir marka ise isim haklarını alamazsınız. Hani alırsınız almasına da bundan kâr devşiremezsiniz. "Toggyedekparca, Toggcarcurt.com." domainlerini alan arkadaşlara da yakında bu kağıtlar gitmeye başlayacak. WIOP sürecıne dönüşüp sizden ekstra tazminat falan da istemeden domaini satıştan kaldırın ve hayatınıza bakın. Geçmiş olsun.
Domaini satıştan kaldırdım bunun dışında bir işlem yapmam gerekiyormu? Domaini vermek zorunda değilim sonuçta sadece bu domaine sahip olduğum için sorun yaşarmıyım?