• 14-04-2009, 16:55:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Kafamda 3 harfliler olsun ölüm ve diğer gizemli şeyler hakkında açmak istediğim bir site vardı ama bir türlü fırsat bulamadım. 1 hafta sonra süresi dolacak. İsteyen ilk arkadaşa domaini bedava vereceğim

    domain kebirhost da regli
    ******* verilmiştir arkadaşa...

    Edit: 5 dk arkadaşlar domain transfer keyi alabilmek için giriş şifremi unutmuşum mail attım cevap bekliyorum. Kusura bakmayın acele konu açtım.
  • 14-04-2009, 16:57:07
    #2
    Alan arkadaşa hayirli olsun.
  • 14-04-2009, 17:03:31
    #3
    OLCAYTO85 ben alabilir miyim.
  • 14-04-2009, 17:03:49
    #4
    domaini ben alayım )


    şaka bir yana
    Alan arkadaşa hayirli olsun.
  • 14-04-2009, 17:23:34
    #5
    BLaCK_and_WHiTe tamam hocam ilk sen istedin sana vereyim ama hala mail bekliyorum
  • 15-04-2009, 20:18:21
    #6
    Alan Yoksa Ben Alabilirim Pm Lütfen
  • 15-04-2009, 22:51:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Alan arkadaşa hayırlı olsun...