Bedava Domain Veriyorum (v.2)
38
●2.652
- 31-01-2007, 17:40:55gözünü seveyim elim sürekli yeni mesajlarda konu açılrı açılmaz gördümnoxious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.r10.net/search.php?do=getnew - 31-01-2007, 17:57:17MisafirSilveran
Ayrıca Dün Domain kazanmış arkadaşlar bugün domain isteyemez.
diye birşey yazmışım.Ayrıca 2 kez mesaj atmana gerek yok görüyorum yazdıklarını.
Ayrıca aç gözlülüğe gerek yok diye düşünüyorum.Ben bu domainleri ihityacı olan insanlar için veriyorum. 2 kez domain istemek hoş değil bence.
parentalscontrols.net
Domaini hala verilmedi ilk isteyene verilecektir. - 31-01-2007, 18:03:54MisafirHostçuluk yapan birisinin domain istemesi bana garip geldi.Yinede domain hakkındır pm ile kullanıcı hesabını yollarsan sevinirim tşk.HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

şans dün yetişememiştim