• 22-03-2009, 16:26:51
    #19
    bencede hocam buraya koymuşun arkadaşa kalmış vermelisin
  • 22-03-2009, 16:30:05
    #20
    Burada millet dalgamı geçiyor. Başta dememişsin altsınırı. Başta söylemeyi bırak son 6 dakikaya kadar söylememişsin.
    Domaini en yuksek teklif verene vermen gerekir FORUM KURALLARI açısından
  • 22-03-2009, 18:20:18
    #21
    Arkadaşın online olmasını bekliyoruz,bakıcaz artık