• 15-09-2022, 17:40:14
    #1
    Bu com.tr işini fazla abartan arkadaşlar gidip neden marka olmuş isimleri reglediniz acaba? Kendi projesi için ya da yatırımlık özgün-kısa vs. domainleri kayıt edenlere diyeceğim bir şey yok da. Markaları com.tr olarak kaydetmek ne demek? Başınız bence büyük derde girecek/girmeli.
  • 15-09-2022, 17:42:11
    #2
    Kime ne ki bundan? Domaini beğenmiştir alır. Kimsenin de başı derde girmez merak etmeyin. Nissan.com incelemenizi öneririm. İlgili kişi ilgili firmanın domaininde onları kötülüyor. Ona rağmen hiçbir şey yapılamıyor. Kimse dert etmesin yani domain reglemeyi.

    Not: Kendi yaptığımdan değil. Sadece kendim kullanacağım 3 domaini regledim. Objektif yorum yapıyorum.
  • 15-09-2022, 17:42:21
    #3
    hazee17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu com.tr işini fazla abartan arkadaşlar gidip neden marka olmuş isimleri reglediniz acaba? Kendi projesi için ya da yatırımlık özgün-kısa vs. domainleri kayıt edenlere diyeceğim bir şey yok da. Markaları com.tr olarak kaydetmek ne demek? Başınız bence büyük derde girecek/girmeli.
    Havası biraz sönsün milyonluk markası olan domain diye satışa çıkartırlar sonra alanların elinde patlar
  • 15-09-2022, 17:42:21
    #4
    Alırken risk aldıklarını biliyorlardır bence hocam, tabi yedirmezler orası ayrı bir konu ama dediğiniz gibi ciddi sonuçları olacaktıe
  • 15-09-2022, 17:45:15
    #5
    alsınlar hocam onlarınkide bir umut belki iletişime geçip domaini bize milyon dolara satar mısınız derler ama unutulan bir şey var tr uzantılı trye özel yani ancak örnek vereyim facebook ofisi türkiyede ofis açmıştır facebook.com.tr alırlar oda belki
  • 15-09-2022, 17:46:21
    #6
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime ne ki bundan? Domaini beğenmiştir alır. Kimsenin de başı derde girmez merak etmeyin. Nissan.com incelemenizi öneririm. İlgili kişi ilgili firmanın domaininde onları kötülüyor. Ona rağmen hiçbir şey yapılamıyor. Kimse dert etmesin yani domain reglemeyi.

    Not: Kendi yaptığımdan değil. Sadece kendim kullanacağım 3 domaini regledim. Objektif yorum yapıyorum.
    Marka mesela atıyorum Cocacola.com.tr yi reglediler. Coca şikayet etse alır DOMAİNİ yanlış mı biliyorum?
  • 15-09-2022, 17:49:13
    #7
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime ne ki bundan? Domaini beğenmiştir alır. Kimsenin de başı derde girmez merak etmeyin. Nissan.com incelemenizi öneririm. İlgili kişi ilgili firmanın domaininde onları kötülüyor. Ona rağmen hiçbir şey yapılamıyor. Kimse dert etmesin yani domain reglemeyi.

    Not: Kendi yaptığımdan değil. Sadece kendim kullanacağım 3 domaini regledim. Objektif yorum yapıyorum.
    Hocam adamlar nissan bize dava açtı diye resim koymuşlar yani bilemedim
  • 15-09-2022, 17:50:18
    #8
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime ne ki bundan? Domaini beğenmiştir alır. Kimsenin de başı derde girmez merak etmeyin. Nissan.com incelemenizi öneririm. İlgili kişi ilgili firmanın domaininde onları kötülüyor. Ona rağmen hiçbir şey yapılamıyor. Kimse dert etmesin yani domain reglemeyi.

    Not: Kendi yaptığımdan değil. Sadece kendim kullanacağım 3 domaini regledim. Objektif yorum yapıyorum.
    Hocam o nissanda şöyle özel bir durum var adamın soyadı nissan ve adam domaini marka oluşmadan önce almış. Bide adamın hem parası var hem israilli hem de amerikada yaşıyor. Amerikada hukuk biraz daha halktan yana
  • 15-09-2022, 17:50:41
    #9
    Kurumsal Üye
    @hazee17; Siz bir şey demeyin, en doğrusunu onlar bilirler