Kime ne ki bundan? Domaini beğenmiştir alır. Kimsenin de başı derde girmez merak etmeyin. Nissan.com incelemenizi öneririm. İlgili kişi ilgili firmanın domaininde onları kötülüyor. Ona rağmen hiçbir şey yapılamıyor. Kimse dert etmesin yani domain reglemeyi.
Not: Kendi yaptığımdan değil. Sadece kendim kullanacağım 3 domaini regledim. Objektif yorum yapıyorum.
Marka mesela atıyorum Cocacola.com.tr yi reglediler. Coca şikayet etse alır DOMAİNİ yanlış mı biliyorum?