Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 domain için ön kayıt oluşturdum ama tık yok. Bakıyorum herkes kayıt etmiş. Benimkiler halen genel kayıt bekleniyor şeklinde beklemede.
yavaş yavaş kademeli oluyor hocam bende oldu