• 11-08-2022, 11:45:04
    #10
    Yani o kadar harf var alfabede, cikion olsaydı zirveye çıkıyon diye slogan falan da yapardınız oda boşta ☺
  • 12-08-2022, 15:41:51
    #11
    @Daniel1336; zirveye/i zikion da güzel