• 05-03-2009, 16:48:43
    #1
    Uye
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaslar linesis de üyeler arası transfer hakkında bilgisi olan var mı acaba ?
  • 05-03-2009, 17:27:19
    #2
    Uye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar linesis de üyeler arası transfer hakkında bilgisi olan var mı acaba ?
    Bildiğim kadarı ile ticket açarak yapılıyor.