İsimtescil Rezilliği 2 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İsimtescil Rezilliği 2
10
●
922
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
İsimtescil Rezilliği 2
1
2
03-03-2009, 23:38:17
#10
KR@LKSK
goldweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ordada sinir oluyorum kardeşim 2 saatte açılıyor bi sayfa bence en iyisi natro veya ihs
evet bazen çok sinir bozucu düzeyde yavaş olabiliyor ama en güvenilir firma sonuçta
04-03-2009, 03:03:02
#11
Zwolle
rezil firma ya, musteri temsilcileri dedikleri sanki agzinda sakiz mahalle saticilari, tam cingene firma!
TUM DOMAINLERIMI TEK TEK CEKIYORUM, AZ KALDI.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler