• 03-03-2009, 23:38:17
    #10
    goldweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ordada sinir oluyorum kardeşim 2 saatte açılıyor bi sayfa bence en iyisi natro veya ihs
    evet bazen çok sinir bozucu düzeyde yavaş olabiliyor ama en güvenilir firma sonuçta
  • 04-03-2009, 03:03:02
    #11
    rezil firma ya, musteri temsilcileri dedikleri sanki agzinda sakiz mahalle saticilari, tam cingene firma!

    TUM DOMAINLERIMI TEK TEK CEKIYORUM, AZ KALDI.