netland adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet onu da tecrübe ettik. Çoğu formada dolu görülmesine rağmen, büyük firmalardan birinde boş görünüyor diye başvuru yaptım, sonra firma dönüş yaptı, evrakları yollayamıyoruz.
-e dedim o zaman ne yapacağız?
-domainin düşmesini bekleyeceğiz. (Düşmedi).
Kendim uğraştım,Yazılımlar ile domain düşme saatlerini filan ayarladım, başvuru sistemlerinin açığını buldum 1 saniye fark ile başvuru yapacaktim ancak firmalar bot yazılımlar kullanıyor, milisaniyeler ile ya da çözemediğim algoritmalar ile sürekli başvuru hâlinde bekletiyor.
Nic.tr'e dilekçe yazdım 2-3 defa ancak itiraz birimi dağıldığı için otomatik cevap yazıyorlar. O yüzden sorun oldu mu çözecek birim yok. TRABİS açılana kadar, onbinlerce domain kilit şu anda.
Tek bir şekilde alabilirsin; marka başvurusu yapıp, nic.tr'i mahkemeye vereceksin.
-e dedim o zaman ne yapacağız?
-domainin düşmesini bekleyeceğiz. (Düşmedi).
Kendim uğraştım,Yazılımlar ile domain düşme saatlerini filan ayarladım, başvuru sistemlerinin açığını buldum 1 saniye fark ile başvuru yapacaktim ancak firmalar bot yazılımlar kullanıyor, milisaniyeler ile ya da çözemediğim algoritmalar ile sürekli başvuru hâlinde bekletiyor.
Nic.tr'e dilekçe yazdım 2-3 defa ancak itiraz birimi dağıldığı için otomatik cevap yazıyorlar. O yüzden sorun oldu mu çözecek birim yok. TRABİS açılana kadar, onbinlerce domain kilit şu anda.
Tek bir şekilde alabilirsin; marka başvurusu yapıp, nic.tr'i mahkemeye vereceksin.