• 21-02-2009, 12:55:08
    #10
    K1M2C3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reglendikdikten 60 gün sonra , bitime 60 gün kala transfer olur
    reglendikten sonra ki 60 gün ve bitimine kalan 60 gün arasında demek istedin galiba
  • 21-02-2009, 19:02:31
    #11
    ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reglendikten sonra ki 60 gün ve bitimine kalan 60 gün arasında demek istedin galiba
    ikisi arasında ne fark varki ?

    regledikten 60 gün sonra ( transfer yapabilirsin ) bitime 60 gün kala ( trasnfer yapabilirsin )

    ikimizde aynı şeyi söyledik ?
  • 10-03-2009, 18:48:32
    #12
    peki bu 60 gün olayı tüm firmalar için geçerli değil dimi : )

    daha önce transfer yapmadımda merak işte :P
  • 10-03-2009, 23:40:35
    #13
    transfer için kayıt tarihini 60 gün geçmesi ve bitiş süresine 10 günden fazla zaman kalmış olmalıdır.
    Yahoo tranfere izin veriyor aldıktan 60 günü geçtiğiniz zaman istediğiniz zaman tranfer yapabilirsiniz .