• 13-05-2022, 22:51:32
    #1
    LWS deki domaini transfer edeceğim who is kilidini kaldırmam gerekiyor sanırım.

    buradaki seçenekleri non mu yapacağım çeviri kullanınca acayip devrik bir cümle oluyor anlamadım ?

  • 13-05-2022, 22:54:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Non yap hocam