Günde 1000-1500 TL hem de pasif şekilde. İçeriği merak ettim açıkçası
1996 doğumluyum, 2005'ten beri internet kullanıyorum. ortaokulda/lisede okuldan kaçıp cs oynayan çocukların arasında ben de vardım fakat benim okuldan kaçma sebebim, cs atmak değil, internette muhtelif araştırmalar yapmaktı. elbette herkes kazansın, yardımcı da olalım ama direkt ben şu işi yapıyorum, şu kategorideyim demek akılcı değil hocam
Merhaba, zaten birçok arkadaş gerekli açıklamayı yapmışlar. Tahmini değer kısmı aslında o paraya asla satılamayacağını gösteriyor Domainin jenerik olması ve gerçekten birinin ihtiyacını tam karşılıyor ise, güzel rakamlara satışı yapılabilir.
domain broker değilim hocam. bu domainin bağlı olduğu site bana günde 1500 try civarı kazandırıyor. pasif konumda.
hocam bi eleştirim olacak size ,
arkadaşlar o yazan değerin hiçbir anlam ifade etmediğini söylediğinde neden direkt olarak ben zaten kazanıyorum ediyorum giriyorsunuz , evet arkadaşlar haklısınız ya da bilmiyordum teşekkür ediyorum diyebilirsiniz neden bizim toplumda kafasındaki düşündüğü şeyin yanlış olduğunu söylediğimiz zaman ama öyleyse böyle diye argüman cıkıyor. o 1.500 tl niz 15 bin tl olsun inşallah ama godady verdiği domain tahminleri bir gerçeklik payının olmadığını değiştirmeyecektir inşallah eleştirimi yapıcı alır ve hayatınızda uygularsınız iyi çalışmalar iyi kazançlar
Akılcı mı değil mi bilemem çünkü işin ne olduğunu bilmekle o işte başarılı olmak farklı şeyler. Şu an milyonlar kazanan Youtuberlar var mesela, ne iş yaptıklarını nasıl yaptıklarını biliyoruz ama onların 10'da biri kadar bile kazanamıyoruz. İş her zaman insanın kendisinde biter. Yaptığı işi açıklayanlar da oluyor belki sen de onlardansındır diye sorayım dedim. Ama kendine saklaman da gayet doğal bir şey diyemem. Allah daha çok versin.
1996 doğumluyum, 2005'ten beri internet kullanıyorum. ortaokulda/lisede okuldan kaçıp cs oynayan çocukların arasında ben de vardım fakat benim okuldan kaçma sebebim, cs atmak değil, internette muhtelif araştırmalar yapmaktı. elbette herkes kazansın, yardımcı da olalım ama direkt ben şu işi yapıyorum, şu kategorideyim demek akılcı değil hocam
hocam bi eleştirim olacak size ,
arkadaşlar o yazan değerin hiçbir anlam ifade etmediğini söylediğinde neden direkt olarak ben zaten kazanıyorum ediyorum giriyorsunuz , evet arkadaşlar haklısınız ya da bilmiyordum teşekkür ediyorum diyebilirsiniz neden bizim toplumda kafasındaki düşündüğü şeyin yanlış olduğunu söylediğimiz zaman ama öyleyse böyle diye argüman cıkıyor. o 1.500 tl niz 15 bin tl olsun inşallah ama godady verdiği domain tahminleri bir gerçeklik payının olmadığını değiştirmeyecektir inşallah eleştirimi yapıcı alır ve hayatınızda uygularsınız iyi çalışmalar iyi kazançlar
ne kadar para kazandığını açıklamak bildiğim kadarıyla suç değil hocam. (hem r10.net kurallarınca, hem de t.c yasalarınca)