Supersonic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bi eleştirim olacak size ,
arkadaşlar o yazan değerin hiçbir anlam ifade etmediğini söylediğinde neden direkt olarak ben zaten kazanıyorum ediyorum giriyorsunuz , evet arkadaşlar haklısınız ya da bilmiyordum teşekkür ediyorum diyebilirsiniz neden bizim toplumda kafasındaki düşündüğü şeyin yanlış olduğunu söylediğimiz zaman ama öyleyse böyle diye argüman cıkıyor. o 1.500 tl niz 15 bin tl olsun inşallah ama godady verdiği domain tahminleri bir gerçeklik payının olmadığını değiştirmeyecektir inşallah eleştirimi yapıcı alır ve hayatınızda uygularsınız iyi çalışmalar iyi kazançlar
ne kadar para kazandığını açıklamak bildiğim kadarıyla suç değil hocam. (hem r10.net kurallarınca, hem de t.c yasalarınca)