Bana hala fatura maili mesajı atıyorlar, ödesem faturayı domainimi yenileyecekler mi acaba. Kullanamayacağım muhtemelen ama en azından bende kalmış olur. Düşen domainlerimden biri daha bekleme süresi dolmadan godaddy birine satmış ya da kendi yenilemiş. Godaddy domain piyasasının tefecisi galiba.
Ödeme yapmayın hocam.
Tabi şansınızı deneyin de derim sizin için
uzak durun, bu kadar pişkin ve kansız olabilecek başka adamlar yoktur. Hepimizi tokatladılar paralarımız yandı, üstüne tüy dikmeye geliyorlar.
Beddua ede ede bi hal oldum.