eooonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana hala fatura maili mesajı atıyorlar, ödesem faturayı domainimi yenileyecekler mi acaba. Kullanamayacağım muhtemelen ama en azından bende kalmış olur. Düşen domainlerimden biri daha bekleme süresi dolmadan godaddy birine satmış ya da kendi yenilemiş. Godaddy domain piyasasının tefecisi galiba.
Ödeme yapmayın hocam.
Tabi şansınızı deneyin de derim sizin için