Yine r10 içi satın aldığım ve Odeaweb üzerinde bulunan domaini mi namecheap firmasına transfer işlemi başlattım.
Süreç şöyle işledi whois ve domain kilidini kaldırdım.
Odeaweb den transfer kodunu aldım.
Namecheap paneline girip kodu yazdım.
Ödemeyi gerçekleştirdim ve beklemeye başladım.
Bildirim maili geldi namecheap üzerinden işlem başlamıştır sizin bişey yapmanıza gerek yoktur iş artık registar firmasındadır diye
Biraz forumu gezdim yok işte mailine onay gelir ondan sonra transfer başlar vs dediler ama herhangi bir mail gelip gitmedi.
Panel ve whois şu şekilde
Yapmam gereken bişey var mı?


