Dediğiniz gibi bir durum olsaydı şuan kaydedilebilir bir tane bile domain olmazdı. Hepsini büyük firmalar kaydederdi ve şuan ki reg fiyatından daha fazla olurdu fiyatlar.
Tabii ki, haklısınız. Ancak benim merak ettiğim durum tam olarak şu:
"Elimdeki domainleri bütçe hepsine yetmeyeceği için kayıt edemedim. Bunları örneğin 1 gün boyunca kayıt ettirebilme, ve satış yapılırsa ücretini ödeyerek müşterime sunma şansım var mıdır?"
Yani, en azından 1 gün ayırabilsem rezerve tarzında, müşterilerim bu domainlerin sadece 1 gün ayrıldığını düşünmez diye düşünüyorum.