Dan com a domainleri ekledim fakat ns lere yönlendir diyor, aynı zaman da domainler sedo com da.. biri her ikisine de ekleyebilirsin domain kaydına txt eklenen yeterli diye biri demişti fakat bunu nasıl yapacağım bilmiyorum. Domainler isimtescil de bu konu da yol gösterecek kimse var mı ? Ben isimtescil de gelişmiş DNS ye baktım aşağıya resim koyuyorum burayı buldum fakat resimdeki kısımlar çıktı doğru yer mı eğer doğruysa buraları nasıl doldurmam gerekiyor?
EDİT: TXT değil de NS kaydı oluştur kısmını sectigim de tek satırlı Nameserver kısmı açıldı.