• 30-11-2006, 00:35:06
    #10
    Üyeliği durduruldu
    HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaça alacaksın ki ?
    reg fiyatı olsa gerek herhal. zaten bu fiyata boşta binlerce var.
  • 30-11-2006, 00:43:37
    #11
    domain boşta. oyüzden 10 ytl ye falan alıcam. ama sanırım hiç kimse al demiyor
  • 30-11-2006, 08:09:10
    #12
    QWKZYCX Harflerini alma yeterli.
  • 30-11-2006, 08:26:02
    #13
    desperrado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    QWKZYCX Harflerini alma yeterli.

    pek anlamadığım için soruyorum neden qwkzycx harflerinin olduğu domaini almayalım?
  • 30-11-2006, 10:40:39
    #14
    valla desperado neden?
  • 30-11-2006, 19:28:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Çünkü degerli harfler değil