• 16-01-2021, 12:21:14
    #1
    Ödeme bölümüne geliyorum kart bilgsini griyorum işleniyor diyor ve

    böyle donuyor 3-5 kere deneme rağmen olmadı nasıl sorunu çözebilirim
  • 16-01-2021, 12:21:52
    #2
    Bende 1 dolar gözükmüyor, 6-7 dolar gözüküyor...
  • 16-01-2021, 12:25:59
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 1 dolar gözükmüyor, 6-7 dolar gözüküyor...
    Googleye lws 1 Euro yazın çıkar
  • 16-01-2021, 12:26:29
    #4
    tr'yi engellemiş olabilirler. Bende alamadım 3-4 gündür.
  • 16-01-2021, 12:30:23
    #5
    Valla ben de aynı sorunu yaşıyorum 3 gündür. Yurtdışı ip bile denedim sonuç aynı.
  • 16-01-2021, 14:54:34
    #6
    Bende de durum aynı. Forumdan bir kaç arkadaş hâlâ alabiliyor sanırım. Aydınlatırlarsa ne yaptıklarını çok makbule geçer .
  • 16-01-2021, 21:24:48
    #7
    Pazartesi düzelticeklermiş o şekilde dönüş yaptılar
  • 16-01-2021, 21:33:03
    #8
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazartesi düzelticeklermiş o şekilde dönüş yaptılar
    kesinmi acaba
  • 16-01-2021, 21:34:19
    #9
    SeoPron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinmi acaba
    öyle mail döndüler ama bellide olmaz büyük ihtimalle kullandıkları sanalpos şirketinde sorun var