Bence bitti.ama bilmiyorum.Reklam dağıtımları bitmişti.Domain dağıtımları da bitti herhalde.En son başvuruları geçen hafta yaptım ve yaptırdım başkalarına ama hala yanıt gelmedi.
arkadaşlar üzülerek söylemeliyim ki ülkenizi ve mail adresinizi fransızca yazınca 3-4 gün içinde kabul maili geliyor.anlayacağınız Türk olmak bazılarına batıyor gibi
arkadaşlar üzülerek söylemeliyim ki ülkenizi ve mail adresinizi fransızca yazınca 3-4 gün içinde kabul maili geliyor.anlayacağınız Türk olmak bazılarına batıyor gibi
alakası yok gmail.com ama tr olduğumu biliyorlar fr dede bilirler
Alakası Yok Demişsin ama Test Etmemişsin. Kendi Domainim İle Geçen Cumartesi Başvurdum Onay Falan Gelmedi.Pazar Günü Gmail İle Başvurdum Yine Onay Gelmedi.Aradan 1-2 Gün Geçti Hotmail.Fr + Fransa Olarak Başvurdum 3-4 Gün İçinde Onay Geldi
Due to fraudulent submissions for free domain names, we have suspended the FREE DOMAIN program. We regret the inconvenience that this causes our legitimate clients. Please contact our sales department to discuss your domain requirements.
şeklinde bir mesaj geliyor anlayamadım? bitti sanırım.Anlayabilen varmı.