Dün başıma geldi aynı olay. İade isteyebilirsiniz tabi firmaya göre değilebilir de.
https://www.r10.net/off-topic/229693...uzereryim.html
Domain aldım ama !!!
14
●360
- 07-04-2020, 21:14:20Domain sizin için önemliyse, domaini aldığınıza dair faturanın ekran görüntüsünü aşağıdaki sayfayı inceleyip, gönderebilirsiniz.
https://internet.btk.gov.tr/erisim-e...rlarina-itiraz - 07-04-2020, 21:37:16Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBlacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesosyaladres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleemreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleLuwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWebdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArkadaslar ilginiz icin cok tesekur ederim. Iade yoluna gitmeye karar verdim. Yakın baska bir domain alıcam.MertBalci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2020, 19:20:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.benimde yeni aldığım domain engelli olduğunu öğrendim. tam olarak ne yazmak gerekirsaydek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle