Merhaba arkadaşlar, geçtiğimiz günlerde bir konu açmıştım. Yabancı bir marka kullandığımız alan adı ve isim onların markasına çok benzediği için kullanmamamız hakkında bir ihtar göndermişti. Son durum şu şekilde, bir anlaşmaya vardık ve şöyle bir yazı hazırladık. İmzalayıp, taratıp gönderdik. Şimdi ısrarla ıslak imzalı bir şekilde kargolayın lütfen diyorlar. Yazıyı aşağıda paylaşıyorum. Domaini yeni adımıza yönlendirdik. Sosyal medya, Logo vb. her şeyi değiştirdik. Hiçbir bağımız kalmadı. Böyle bir yazıya gerek var mı? Ne olur ne olmaz sizlere danışmak istedim. Bunu ıslak imzalayıp göndermeli miyim? Veya yazıda açık bir madde var mı? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Resim Görünmüyorsa:
https://ibb.co/pXRKwGL