Bir alan adı düşünün .. herkesde olmuştur burada herhalde içinde kelebek uçuşuyor başta bazen umutsuzluk oluyor alınmıştır hissine kapılıyorsun yınede arama yerıne yazıyorsun o an birde dua edıyorsun inşallah boştadır diye . sonra yeşil yeşil yanıyor o yazı , tebrikler yazıyor birde sonra gecenin bu saatinde konusu açıp ardından rahat rahat uyuyorsun
Edit : Mesajlarınız ıcın tesekkur ederım aksam saatlerınde regliyim atacağım benım ıcın onemlı olması aranma hacmının oldukça yüksek olmasından kaynaklanıyor iş yapacagını dusunuyorum .
Edit 2 : Aldığım bana ilham veren site adı buydu ( Linki sildim)