• 22-08-2008, 22:56:01
    #10
    kurac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet
    ne hikmetse forumda yalancıymışız gibi davranılıyor
    bana taş atıyorsunuz ama yazdıklarımdan bu anlam çıkmıyor.ancak çok zorlarsanız o zaman başka tabi.
  • 22-08-2008, 23:52:44
    #11
    esen1957 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana taş atıyorsunuz ama yazdıklarımdan bu anlam çıkmıyor.ancak çok zorlarsanız o zaman başka tabi.
    ben kimseye taş atmadım arkadaşım.. Ben kendi bildiğimi söyledim.. O yorum tamamen diğer arkadaşındır benimle alakası yok..
  • 22-08-2008, 23:56:33
    #12
    esen1957 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana taş atıyorsunuz ama yazdıklarımdan bu anlam çıkmıyor.ancak çok zorlarsanız o zaman başka tabi.
    niye büyüttüğünüzü anlamıyorum sadece üstelemeniz garibime gitti o kadar
    sorun yok