• 13-09-2019, 15:47:38
    #1
    arkadaşlar namesilo kredi kartı ödeme problemi yaşıyorum. Bir kaç gündür problem devam ediyor. Acaba Türkiye'den mi ödeme almıyor. 2 farklı kartla denedim aynı hatayı verdi.

    kredi kartıyla ödeme yapabilen var mı?

    başka nasıl ödeme yapabiliriz. diğer yöntemleri tam anlamadım.
  • 13-09-2019, 15:50:08
    #2
    🌠AlanadiSepeti.com 🛒
    Destek bölümlerine yazın güncel kart ekranları hata veriyor eski kart ödeme ekranı linki atıyorlar ordan ödeme yapılabiliyor.
    @stbolen;
  • 13-09-2019, 15:55:49
    #3
    ödeme sayfasına xxxxx.com/payment vsvsvs. ise şu şekilde değiştirin problem çözülecektir. new.xxxxx.com/payment yani "new." ekleyin baştarafa nokta işaretinide koyun unutmayın : )
  • 13-09-2019, 16:43:31
    #4
    MveM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Destek bölümlerine yazın güncel kart ekranları hata veriyor eski kart ödeme ekranı linki atıyorlar ordan ödeme yapılabiliyor.
    @stbolen;
    Denizciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme sayfasına xxxxx.com/payment vsvsvs. ise şu şekilde değiştirin problem çözülecektir. new.xxxxx.com/payment yani "new." ekleyin baştarafa nokta işaretinide koyun unutmayın : )
    evet destek bölümüne yazdım. onlarda yeni arayüzün adresini gönderdiler. new.namesilo.com adresinden de ödeme yapamıyorum maalesef. bu bana özel mi, yoksa herkes mi aynı, onu merak ettim.
  • 13-09-2019, 17:01:59
    #5
    🌠AlanadiSepeti.com 🛒
    stbolen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet destek bölümüne yazdım. onlarda yeni arayüzün adresini gönderdiler. new.namesilo.com adresinden de ödeme yapamıyorum maalesef. bu bana özel mi, yoksa herkes mi aynı, onu merak ettim.
    Adres ve diğer detaylarda türkçe karakter olabilir yoksa hata size özel olabilir 🤣
  • 13-09-2019, 17:55:11
    #6
    MveM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adres ve diğer detaylarda türkçe karakter olabilir yoksa hata size özel olabilir 🤣
    Evet, eski ödeme yöntemlerini silip yeni ödeme ekledim ve çalıştı. heralde türkçe karakterlerden dolayı hata veriyordu. Teşekkürler.